Tornen els Ovals amb dues curses ben diferents.
Després d’unes quantes curses tornen els circuits oval. L’últim d’aquesta temporada va ser les 500 milles de Indianapolis. I aquest cap de setmana constarà de dues curses, una dissabte i l’altre diumenge en un traçat molt ràpid. Un traçat que de normal es fan de 3 a 4 parades, però amb la hibridació dels cotxes i l’asfaltat nou en algunes zones fan que les dues curses es resolguin amb 2 aturades. La segona per això van haver d’estalviar combustible durant una estona.
RACE 1 (dissabte):
Pole per Herta, seguit de McLaughlin, Palou Power, Dixon O’Ward, Rossi, Ferrucci, Armstrong, Ericsson. Newgarden surt 22è. Primera de les 250 voltes hi ha un incident, Malukas perd el cotxe i virolla anant cap a l’exterior de la pista on hi havia Canapino que no el pot esquivar i xoquen, i Grosjean topa amb Malukas i va cap a box per intentar arreglar el cotxe però s’ha de retirar. Lundgaard veu l’accident davant i frena fent una virolla que li provoca que es cali el cotxe però això l’han de remolcar cap a box. Newgarden ja ha escalat a la 14a posició. Vola 19 s’incorpora Lundgaard i a la 20 bandera verda i ressortida neta. Ferrucci rep una penalització i ha de a fer un stop and go per no respectar la línia de cotxes a la ressortida.

Rahal sortia de box i perd un cargol de la llanta i ha de tornar a entrar perquè sembla que no li han collat bé i això provoca una bandera groga a la volta 81, hi ha els camions de neteja a pista. Obren el pit lane i entren tots quan a la sortida a Palou se li cala el cotxe i cau a la 19 posició. Dixon escala a la 3a i els 2 primers intercanvien posició. Newgarden guanya 4 llocs. Ressortida a la volta 94 Herta i McLaughlin lluiten per la 1a posició mentre que Dixon intenta avançar-los sense sort i Alex comença la remuntada 5 llocs. I Power penalitzat per excedit la velocitat a box. Volta 135 entra Lundqvist drive throught i per Lundgaard per no respectar la ressortida.
Volta 175 entra Herta. Palou fa una errada i toca amb el mur i queda fora de cursa ara que ja estava a la 11a posició i provoca una altra bandera groga. Volta 181 entren tots a box menys Herta que ja havia entrat. Volta 189 ressortida .Mclaughlin, Pato, Dixon, Newgarden i Armstrong perd 2 llocs i queda 7. Herta que només a aconseguit desdoblar-se ara fa la seva remuntada
Volta 212 Lundqvist problema mecànic i queda aparcat a la sortida del box una altra bandera groga. McLaughlin perd l’avantatge que tenia. Volta 221 ressortida McLaughlin manté posició O’Ward 2n i Dixon 3r mentre Newgarden pressiona per darrera. Herta fa una mitja virolla que salva i perd una posició en favor de Armstrong 10e i 11e
Quan falten 21 voltes Power toca a Fittipaldi i després a Carpenter. Power entra a box a canviar el braç de direcció. Falten 12 voltes i ressortida. Newgarden avança a Dixon i va a la caça de Pato. Finalment i després de diverses banderes grogues la cursa queda així: Mclaughlin, O’Ward, Newgarden, Dixon, Veekay top 5.
Veieu aquí un resum de la cursa
Veieu els resultats de la cursa aquí
Els semàfors
RACE 2 (Diumenge):
Graella amb Mclaughlin, Palou, Dixon, Herta, Rosenqvist, Rossi, O’Ward, Rahal, Malukas i Canapino. Sortida és neta i les primeres posicions es mantenen, Newgarden que surt 14e ja ha remuntat 4 posicions en poques voltes.
Després d’un inici tranquil a l a volta 95 entren Rahal, Carpenter, Robb, mentre que Herta McLaughlin i Rosenqvist Dixon entren a la següent volta, lidera Palou seguit de O’Ward que entra a la volta 99 i Palou a la següent, i és llavors que Canapino es queda aturat a la sortida de box, Power es queda sense entrar per la bandera groga i ha d’esperar a que obrin el pit lane. Amb aquest incident tot es capgira i només queden a la volta del líder 17 cotxes, la resta estan en volta perduda. A la volta 114 hi ha la ressortida que es sense incidents. Power sortia 22e i ara va 2n Lumdgaard, el primer dels doblats, està intercalat entre McLaughlin i Power, avança al 2n i intenta desdoblar-se del tot. Dixon va darrera i Herta O’Ward i Rossi. Newgarden perd posició en favor de Grosjean i després ve Ferrucci que esta fent una remuntada espectacular i avança a aquests 2 col·locant-se 10e.

Volta 184 entra Fittipaldi a box. La resta es mantenen fora i van a ritme tranquil. Rosenqvist ha trencat suspensió i va a box. Lundgaard entra a la volta 190. McLaughlin entra a la 198 amb Armstrong i Malukas , després entren Dixon, Kirkwood, Palou Newgarden. Power entra a la següent i fa una millor parada que Palou fent-li un overcut a Alex i prenent-li la primera posició. Palou intenta avançar-lo a pista però Will es gat vell i es defensa bé.
A la última volta i quan els primers ja havien acabat la cursa, hi ha un xoc múltiple. Robb toca a Rossi catapultant-se per damunt d’ell i surt volant i al caure el cotxe queda tombat, mentre que Rossi va cap a dins de la pista i Carpenter intenta esquivar-lo però no pot i xoca amb Rossi. Kirkwood clava frens i virolla cap a l’interior de la pista xocant amb Rossi i Carpenter i aquest últim queda muntat damunt de Kirkwood. S’emporten a Sting Ray Robb amb llitera cap a l’hospital per fer-li una revisió. Per sort cap ferit greu.
Queden els 3 primers a la recta de meta posats , Power Palou i McLaughlin
Veieu aquí un resum de la cursa
Veieu els resultats de la cursa aquí

Els semàfors

- Sting Ray Robb Accident a la última volta, amb volada inclosa.
- Alexander Rossi: Fora de cursa a l’última volta. No pot fer res.
- Kyle Kirkwood: No pot evitar l’accident.

- Josef Newgarden: Aquesta ha sigut més discreta
- Scott Dixon: Cap de setmana discret
- Colton Herta: Millor la segona cursa que la primera.

- Alex Palou: Podia have quedat primer però l’overcut de Power el deixa 2n
- Will Power: Es treu l’espineta del dia anterior i guanya la cursa
- Scott McLaughlin: No baixa del podi en tot el cap de setmana.
I la classificació dels pilots aquí